Dietiškesni balandėliai su grikiais ir „tušonke“
Ingredientų paruošimas:20 m
Gaminimas:40 m
Viso:1 h
Porcijos:4
Kuchnia:europiečių Artimųjų Rytų Rytų Europos
Patiekalas:pietūs vakarienė

Dietiškesni balandėliai su grikiais ir „tušonke“

Evelina

  

Po švenčių norėjau kažko lengvesnio, dietiškesnio, gal net aktyvinančio detoksikacijos procesus. „Kas gali būti dietiškiau už kopūstą?“ – pamaniau sau.

Modelis Miranda Kerr, pavyzdžiui, pusryčiams prie kiaušinių valgo raugintus kopūstus, aktorė Gwyneth Paltrow detoksinasi kopūstų sriuba, o štai aš – karantino kalinė Lietuvoje – nusprendžiau pasimėgauti kiek netradicine balandėlių versija.

Kaip ir visi, savo karantiną pradėjau grikiais. Gaila, kad jie gan greitai man pabodo ir teko pašalinti juos iš savo raciono. Bet savaitės bėgo, ir pagaliau išaušo diena, kai vėl pasiilgau šio superfoodo.

O ir draugė Paulina patikino mane, kad jie puikiai tinka balandėliams. Papildomai į grikius nusprendžiau įdėti ir tušonkės, nes kiekviena dieta turi savo ribas.

Tušonkės buvau pasiilgusi bene labiausiai iš visų pasaulio maisto produktų turbūt. Rezultatas išėjo labai džiuginantis – šiais balandėliais pavyko pavaišinti ir draugus, kurie taip pat gyrė rezultatą.

Net nežinau, ar kada nors grįšiu prie tuščių ryžių kalorijų balandėliuose. Grikiai ir skaniau, ir sveikiau. O faršas balandėliuose irgi manęs niekad nežavėjo. Jautienos tušonkė, kurią naudojau, grikiams tiko taip, kaip kiaušinis tinka avokadui.

Jums reikės:

  • kopūsto galvos;
  • konservuotų pomidorų savo sultyse;
  • gabaliuko sviesto balandėlių apkepinimui;
  • 1 indelio mėgstamos tušonkės (aš naudojau jautieną);
  • 2 svogūnų (smulkiai pjaustytų arba pakepintų stambesnių – pasirinkau antrą variantą, nes tiesiog tingėjau pjaustyti ir verkti);
  • 2 sutarkuotų morkų (nuotraukoje – 4 morkos, bet man nusibodo tarkuoti ties dviem didesnėm, tai ten ir nustojau);
  • poros česnako skiltelių;
  • poros saujų grikių;
  • sultinio ar poros sultinio kubelių;
  • druskos;
  • pipirų;
  • grietinės patiekimui;
  • šviežių žalumynų patiekimui

Eiga:

  1. Pradedame nuo sunkiausios dalies – išskobti kopūsto kotą. Dideliame puode apverdame kopūsto galvą apie 10 minučių.
  2. Ruošiame įdarą: kartu sumaišome tušonkę, grikius, svogūnus ir pusę tarkuotų morkų masės. Įspaudžiame česnako.
  3. Kopūsto lapus atskiriame vienas nuo kito – labai malonus užsiėmimas. Į lapus vyniojame įdarą. Joga.
  4. Svieste apkepiname paruoštus balandėlius.
  5. Į puodą, kuriame virs balandėliai, sudedame likusias morkas, pomidorus savo sultyse (pomidorus kiek pasmulkinau ir nulupau jiems odeles) ir įpilame šiek tiek sultinio. Sultinio daug nereikia – svarbu, kad būtų apsemti balandėliai. Vienas šalia kito sudedame balandėlius. Kartą dariau dviem aukštais – nieko blogo nenutiko. Balandėlius troškiname žemoje temperatūroje apie valandą.
  6. Patiekti su grietine ir žalumynais. Žinau, kad dauguma ir bulves čia deda, bet man jų visiškai netrūksta. Nesinori apsunkinti šio pavasariško patiekalo, kuris ir taip išpūs jums pilvą.

Straipsnis skelbtas 15min.lt

Facebook Pinterest Reddit Twitter

Tęsk storėjimą su žemiau esančiais receptais:

Grikiai su be lukšto virtu kiaušiniu ir silke Grikiai pusryčiams
Apokaliptiniai grikiai su lašiniais Grikiai su lašiniais
Keptas varškės sūris šoninės „marškinėliuose“ Keptas varškės sūris
Keptuvėje gaminamas kugelio, bulvių košės ir bulvinio blyno hibridas su siurprizu viduje – jums reikės tik 4 ingredientų Bulvių pyragas